THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Khamis, 6 Ogos 2009

MY BRO - NIEL

Anyer...... Niel.... itulah panggilan namanya...... namanya dalam sijil kelahiran panjang jugaklah MOHAMAD DANIAL HAIKAL dilahirkan di Dewan Bersalin Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan pada jam 11.22 malam tanggal 20 Jan 2001. (hampir sama ngan tarikh lahir aku - aku 22 Jan 2005) jadi kami celebrate birthday sekali lah! ngan babah sekali babah 24 Jan .... . terror x babah aku?.
Nama Niel ni babah yang pilih! Niel ni skang dah darjah 2. niel suka main basikal, main games, main bola dan tengok kartun. Niel ni ni kecik2 dulu aktif sangat! suka panjat sana... panjat sini... kalau mama beli mainan pagi... petang dah rosak .. babah bagitau... tapi tetap abang yang baik tiada galang gantinya, tempat aku melepaskan geram kalau aku dimarahi babah ataupun mama, tempat aku mengadu masalah dan banyak lagilah.. aku sayang bro aku ni... ok wassalam....

0 ulasan: