THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Rabu, 5 Ogos 2009

SERBA SEDIKIT TENTANG AKU

Ipan ...... semua orang panggil aku dengan nama itu. Ape? oooo nama betul aku ... panjang lah gok... MUHAMMAD HANIFF IRFAN... nama mama yang pilih.. sebab babah aku dah pilihkan nama untuk aku punye bro(Niel).
Lahir kat Bilik Bersalin Hospital Kemaman pada tanggal 22 Jan2005 pada jam 0530 pagi. lama jugak mama dok dalam bilik bersalin nak lahirkan aku ni. lebih kurang 3 jam jugaklah....
Aku anak ke-2 dalam keluarga. Babah... dulu kerja TLDM tapi dah berhenti tukar pekhidmatan tapi kerja kerajaan jugak lah... tapi kerja lebih kurang jugak kerjanya kat lautlah. Mama... dulu sebelum kahwin kerja lah! sekarang ni dah tak kerja.. dok rumah melayan kerenah aku ngan bro aku dan jaga makan pakai babah.
aku minat bola,tengok gusti,tengok kartun dan dan menyanyi.
Itulah serba sedikit tentang diri aku. Lagipun aku baru nak belajar nak buat blog ni. ok.

0 ulasan: